فضای حرم رضوی در مسجد سید اصفهان؛ کاروان خورشید، شب تولد امام رضا را روشن کردند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1068
نویسنده : حامد عابدی

مراسم کاروان خورشید به مناسبت تولد امام رضا (ع) و با حضور چند تن از خادمان حرم مطهر رضوی در مسجد سید اصفهان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین نقدعلی در حاشیه این مراسم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، با بیان اینکه امسال پنجمین سالی است که کاروان زیر سایه خورشید در اصفهان حضور پیدا می کنند، اظهار کرد: این کاروان متشکل از خادمین امام رضا (ع) هستند که به برخی از شهرستان های استان برای برگزاری مراسم تولد این امام همام می روند.

قائم مقام مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان افزود: برگزاری این مراسم با هدف ایجاد فضای معنوی حاکم بر حرم مطهر امام رضا(ع) در سطح شهرهای استان اصفهان است.

وی با اشاره به اینکه این مراسم با مشارکت اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان و کانون فرهنگی و بسیج مسجد روح الله برگزار می شود، ادامه داد: برنامه های 20 بازدید در سطح استان از جمله غبارویی مزار شهدای اصفهان با حضور خادمین انجام خواهد شد.

نقدعلی اضافه کرد: مردم ایران به دلیل علاقه خاصی به مقام ولایت حضرت امام رضا با مشاهده چهره خادمان، خود را در حرم مطهر احساس می کنند.

وی عنوان کرد: این برنامه با هماهنگی آستان قدس رضوی انجام می شود.

گفتنی است، این مراسم با حضور آقایان اصغر زاده گلزار از کفشداران حرم مطهر و از اساتید دانشگاه، حسینی، دربان حرم مطهر و از مناجات خوانان حرم، سردار افشار از خادمین حرم مطهر و عربپور از کفشداران حرم مطهر برگزار شد .

 






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: